Putin despre mine


„Nu esti nimic …DECAT ceea ce lasi in urma ta …!

Dupa ce am invatat sa merg putin pe bicicleta, ajutat de mama mea, am invatat sa si injur … Asta e, asa e cand traiesti pe la sat, pe la oras cu taranii …

Well, asta nu m-a determinat sa ma inchid in mine ci mai degraba sa imi expun cu putere mai mare opiniile, atunci cand cei mari nu ma intelegeau.
Gratian-Dinu Bolog
Dar la un moment dat am ajuns sa fiu si eu mare, am terminat repede cu scoala generala unde am urat matematica .. si am ajuns la Liceul Auto, unde nu din greseala tatal meu era cadru didactic :d.
Sub teama ca afla el de prostiile ce le fac m-am pus cu burta pe carte dar cu aceeasi scarba partiala de matematica .. (noroc ca am avut o profa faina 😉 Negru Viorica). Dupa o olimpiada nationala in care eram doxa de materie (Electromecanica) si la care am ocupat locul II , a urmat si faza cu BAC-ul … in care cea mai nashpa profa „imi plangea de mila” ca voi cadea BAC-ul din cauza ca eram prost la romana … =)) spre uimirea ei si a tuturora am luat cea mai mare nota din lic. la aceasta materie.

Drept dovada ca nu nota profesoarei reflecta cunostintele ci ceea ce stie elevul si nu zic asta pt ca nici la Facultatea de Mecanica unde aveam dreptul sa intru fara examen (avand locul 2 la o olimpiada nationala de profil) nu m-a fost usor sa intru, trebuia spaga ca ordinarul de rector libidinos sa imi confirme locul, pix ! am preferat decat sa dau 300 dolari spaga sa dau examen :)) am copiat pe rupte si am intrat printre primii =)) tzapa lor …

Well, ca sa ma mentin in linie cu colegii ce plateau pt absente si ca sa li se treaca nota ce o meritau de la examene in carnete, imi trebuiau si mie bani … asa ca am dat-o pe intrerupere de an, ca oricum la Mecatronica invatam despre constructia furnalului de fonta =)) in Europa mai era unu singur prapadit functionabil, in Germania :)) si pe cand acasa avea Windows Millenium, noi invatam cu Milenco Win 3.0 :)) asa era la MECANICA in 1999 …

Am trecut repede la subiectul scoala si spaga ca sa ramai sus dar am uitat de bicicleta … pai si la liceu participam la concursuri de biciclete, fiind angajat la Surmont Sport, PRIMUL MEU JOB :D.
Stiiind ce inseamna scoala pana la ora 14 si de la 14.30 strabatand in diagonala orasul (FREIDORF – TRAIAN) mai aveam sa muncesc pana la ora 18-19 …

Concursurile, job-urile, intrigile si invidiile au trecut repede pe langa mine si iata-ma azi, am 31 de ani, tari vazute, plictisit de ele, la care unii frustrati (se stiu ei) doar viseaza sa le vada barem si in poze, competitii castigate, pierdute, anulate si visate, cupe, medalii si trofee de am umplut un stelaj de 35 de metri lungime 🙂 pot spune mult despre ceea ce a insemnat pentru mine LUPTA, CA LUPTI PENTRU TINE !.

Simt, doresc si ma stradui ca orice fac, orice ramane in urma mea si pe orice lucru mi-am lasat semnatura sa fie un lucru / fapta de care sa fiu demn, sa pot privi oricand in urma cu mandrie (desi imi place sa ma uit numai inainte) si sa ma caracterizeze !

Mie imi place sportul, am facut : Tennis de camp, inot, ciclism de toate tipurile, box, volei si airsoft
Mie imi place arta, am invatat sa cant la : Ghitara si acordeon
Mie imi place sa gatesc : pizza (e cea mai buna din lume, daca nu crezi pe bune ca iti gatesc una si daca comentezi ceva iti bag si tava pe gat :)), nu de alta, dar ai fi prima persoana ce ar zice ca nu e buna )
Mie imi place sa creez : site-uri web (am peste 20 la activ in 3 ani), documentatii despre ce si cum poti face/folosi un aparat sau cum sa te pregatesti in domeniul sportului
Mie mi s-a acordat sansa sa conduc pana acum 3 cluburi sau cercuri sportive : Clubul de Cicloturism Timisoara (perioada de liceu), Clubul de Ciclism Tibiscus (perioada studentiei) , Clubul Sportiv GRATZU www.gratzu.ro (post graduate)
Mie mi s-a alaturat din anul 2010 cea mai draga fiinta, Andreea, o iubesc si atata, restul e treaba mea :)), iar anul din 6 August 2012 s-a nascut fiica noastra Annaiss Maria

Tu ce fel de om esti ?
(cam brusca incheierea) Trebuie sa te obisnuiesti, asa sunt eu, schimbator, spontan, direct si decis in ceea ce fac.

15.01.2020

E 2019 si din cate vad nu am mai scris nimica aici din 2012 … au trecut multi ani de atunci. Copii au crescut, au invatat sa mearga fiecare pe bicicleta, sa participe alaturi de noi la concursuri, chiar sa si urce pe podium la fiecare participare (se vede urma de ADN bun :))  ) .

Eu intre timp m-am mutat la Cluj, am stat acolo 30 de luni (asta e articolul) , dupa care m-am saturat de minciunile si fatarnicia Clujeana (a unor corporatisti din Steelcase) si mi-am bagat picioarele si am plecat impreuna cu familia acasa, la Timisoara, acolo unde am simtit ca imi este locul.

Ca si cronologie am reinceput activitatea intensa in domeniul sportului reactivand Clubul Sportiv GRATZU , club lasat in derizoriu de membrii ce nu si-au dat interesul sa faca nimica pe ONG cat am fost eu la Cluj, treaba merge bine, avem parte de rideri super faini si dedicati atata timp cat nu isi baga dracu coada :)) si ii momeste cu „contracte profitabile” … saracii naivi … nu isi dau seama ca asa ceva nu exista, vor sa profite de ei dandu-le impresia ca vor avea castiguri si valoare, defapt vor fii niste marionete producatoare de capital pentru altii …. tocmai asta am si evitat sa se intample in CSG.

A… am prins prin intermediul unui prieten foarte bun, defapt cuvantul prieten e prea general, well, nu stiu cum sa il numesc pt ca are un loc aparte in inima mea si in viata mea, si nici nu o sa ii dau numele ca nu are nevoie de relama un om asa fain ca el, ziceam ca am prin un contract foarte fain, o recomandare de a sa, sa devenim a doua firma din Romania ce se ocupa in mod grande de delivery cu bicicleta, a mers super fain totul la inceput (24 Februarie 2018) pana evident „managementul” bucurestean a intervenit … si s-a futut totul ad-literam, pe undeva prin Noiembrie 2018 dupa ce rulasem deja peste 180 de angajari in 8-9 luni de munca … (suma uriasa) mi-am bagat p__a in Food Panda si in sistemul lor de rahat de batjocorire a riderilor si a colaboratorilor si am schimbat cojocul colaborand si cu alte companii de pe piata, incercand marea cu degetul, incercand sa fac ca si SRL ceea ce e mai bun pentru riderii mei (sunt ca o familie pt mine si incerc ca in businessul asta CURIERII.RO sa nu aduc toate cacaturile corporatiste cu care am fost uns atatia ani in Atos, Alcatel, Steelcase si altele)

Acum degeaba incerc eu sa fac totul bine ca evident exista ITM incompetent ce la orice rahat ce pisha ochii la ei ei trebuei sa te purice (unde e prezumtia de nevinovatie ? ) si is curios cand noi ca angajatori putem fute in gura rahatii aia care te sapa pe la spate si fug repede la ITM sa reclame chestii care nu exista ? … hei, ce mai faci Zubas, cum iti merge ? :)))

Finalul lui 2019 mi-a deschis ochii si mi-a aratat ca pot exista si gunoaie bine ambalate ce te lasa peste noapte balta … dar na, asa au fost invatati de viata … ce sa-i faci  …

Iata-ne in 2020 … am tras tare cu CSG-ul am castigat sute de medalii si cupe, baietii au facut o treaba minunata atata timp cat au inteles limita intre dreturi, obligatii si responsabilitati, chiar in 2019 mi-a fost dat sa cunosc 2 baieti minunati din zona centrala a tarii (aproape gemeni :)) ) carora le pot toata stima ca sunt harnici si devotati.

Pe parte de business, ma pot lauda ca am o echipa super faina de oameni alaturi, de baieti dedicati, sarguinciosi, consegventi ce merita si probabil ca isi dau sema ca ii iubesc ca pe copii mei. Mai mult ca sigur ca nu vor citi niciodata aceste randuri, dar cine stie … poate din greseala la un moment dat vor citi si vor afla ce respect le port. Am reusit sa facem si pste 100.000 de livrari , numar atins chiar in 05.12.2019 de Mos Nicolae, deci zic ca merge bine …. sa vedem cat ne sustine in viata pe aparete artificiale sistemul din Romania…. ca mult nu pot innota chiar impotriva curentului.

Revin … cand o sa am energie sa mai adaug randuri….

13.04.2022

Au trecut 2 ani de la utlima actualizare, 2 ani de pandemie, 2 ani in care am paucat sa observ tot mai bine ce e in sufletul oamenilor

Am trecut de la a ne pupa prin geam de parca eram ciumati  (asa v-au spalat pe creier cei din mass-media) , 2 ani in care va culcati cu nevasta cu masca pe fara sau stateati singuri in masina cu masca medicinala pe nas, 2 ani in care divide & conquer si-a facut mai bine decat se putea treaba.

Iata ca de la 4.62 lei motorina acum o platim cu zambetul pe buze cu 8.56 lei , iar cand a crescut pretul gloata de prosti ce voteaza alaturi de mine, a fugit repede la coada la benzinarii sa dea cu cascavalul in loc sa ia in mana pietre si furci si sa intre peste ei sa nu mareasca preturile.

2 ani de cugetare in care am vazut oameni dornici sa isi intretina familiile reorganizandu-si activitatea devenind din bucatari buni, soferi de food delivery, din zidari sau instructori auto foarte buni livratori la domiciliu , din pisarcosi de ochi (ca au copii, rate sau familii de intetinut) foarte mari imbecili sau jegosi de ultima speta, din oameni cu o alta viata inainte de pandemie, schimbandu-se radical adaptandu-se noii ordini impuse de guverne pentru a disciplina populatia.

Credeti voi ca pandemia aia in care transportau oameni cu izoleta si cu gropi comune a fost chiar asa pe bune, incat in Romania de la amenzi si restrictii de circulatie peste noapte brusc puteai sa face de maine zi nunti cu oricati participanti sau sa fie brusc si instant inutila masca sanitara, ori alte masuri ceea ce erau impuse si amendate cu 1 zi inainte daca nu le respectai  ? cat de prosti sunteti  ? cat de usor de manipulat sunteti sa credeti ca tot ce era rau ieri de maine e bun ?

NU sunt din categoria celor care nu cred ca a existat acel virus si inca exista, dar sunt din categoria celor care nu cred in coincidente si care sta pe margine si observa turma de oi cum merge in directia ghidata de altii , tuma care acum nu observa altceva …  cine pe cine asmuta unul impotriva altcuiva … si aici apare al 2-lea subiect RUSIA Vs. NATO

Dupa ce divide & conquer a functionat si ati fost redusi la tacere si disciplinati sa ascultati obedienti tot ce vi se spune, acum clar ca miscarea este la next level. Ii spuneam acum 2 ani prin Februarie la Andrei Achihaii „ba faza asta cu pandemia e o laba**ala, astia ne pregatesc altceva man … asta e doar o instructie pentru ceea ce urmeaza sa vina, o sa vezi tu ! „  si uite ca se pare ca a venit …

Uh … 2 ani in care m-am concentrat pe noul proiect „DRC” proiect in care ma simt asa de implicat si integrat, in care simt ca eu is calul, caruta, rotile, fanul si biciul … cateodata singur si neajutorat, altadata coplesit de ajutor si bunavointa din partea echipei … dar nu tot timpul e soare si frumos, mai sunt si zile cu ploi si tunete … DAR la final tot placuta e vremea 🙂

2 ani in care am avut o cazia sa vorbesc si sa tratez situatii lejere dar si critice cu manageri de top din Romania, am avut onoarea sa cunosc oameni care habar nici nu au cate firme, bani sau angajati conduc, dar isi cunosc (unii) foarte bine principiile business-ului lor, si asta ii face o locomotiva foarte buna pentru ceea ce trag sau imping spre succes.

Ani in care cred ca am stat la discutii telefonice cu peste 20,000 de aplicanti la posturile noastre deschise in 11 orase, 14 puncte de lucru si cred ca is mai tabacit in recrutari decat palmele unui urnagutan :))

Am intalnit de la tot felul de oameni cu care o inchei din prima deja dupa cum ii simt, asa slinosi, mierosi, victimizanti sau vorbin din postura bosketarului muncitor la negru pentru alte platforme de livrari (le stiti si voi care sunt alea ) aplicanti care sunt lipsiti de orice decenta sau etica, de espect sau onoare …. ce intorc bucutele la orice scula erecta apare cu ceva loz ($$$) in varf …

Perioada lunga in care in avantajul carierei si a unui venit mi-am neglizat serios familia, in care apuc doar sa imi pup copii seara cand dorm si sa ma bucur de prezenta lor doar dimineata 10 minute cat suntem impreuna in masina in timp ce ii duc spre scoala … perioada in care imi aud „ce ma inervezi” cam de 4 ori in 10 minute cand ajung seara acasa … drept rasplata pentru tot ceea ce fac pentru familie … dar na, asa e cand iti vinzi sufletul banilor, cineva va pierde ceva din toata socoteala asta. Doar si suma viciilor e constanta, cand inclini balanta intr-o parte, cealalta e in dezechilibru …

Vai si ce am mai patit anul trecut … stiti voi cand erai prin studentie si beai ca porcul/vaca de iti veea sa vomiti si de rusine nu puteai …  ?  exact aia am patit si eu anul trecut, cand oricine a trecut printr-un partaj de mostenire stie senzatia ….  Mi-a fost dat sa simt si sa vad cu ochii mei cum sufletul unui om se poate vinde asa de ieftin, uitand de faptul ca ne curge acelasi sange prin vene, uitand de faptul ca am trecut prin aceleasi dureri a unei pierderi … Well, nu m-am putut abtine sa nu scriu si asta … pentru ca dupa 20 de ani in care nu ne-am vazut, in care nu a dat cu o carpa in casa la care avea pretentii, a avut tupeul masa (un jeg de fiinta) sa spuna ca : „Eu fara xxxx euro nu plec de aici”  si iata asa o ieftinitura de fiinta si-a arata valoarea sa, doar xxxx euro a valorat in fata ochilor mei si cu atat ea, reprezentandu-si fiica si-a cumparat indepartarea de sange de noi. Well, eu sper ca Anca la un moment dat, peste ani si ani sa isi dea seama ce a facut mamasa in 2021 toamna … si sa poate sa judece corect (nu pe Anca o condamn).

Ah, era sa uit sa mentionez cei mai formidabili oameni intalniti in acesti ani … Edy, Cristi T., Horea V., Codrin ., Radu O. si sper sa nu supar pe nimeni daca am uitat pe cineva …

Nu-mi caut nici glorie nici preaslavire in ceea ce fac … vreau doar o viata linistita, fara sa se impiedice nimeni de mine, sa fac cat mai bine ceea ce ating, iar seara sa merg la somn cu sufletul impacat ca azi am facut bine cel putin unui om si ca nu am ranit pe nimeni, iar daca am renit, maine sigur o sa repar si o sa pansez acea rana, astfel incat raul facut, sa fie un bine maine seara !

Tu faci la fel ?

Tu te gandesti doar la tine sau esti si altruist ?

Iar prietenilor ce ma stiu le zic deseori asta „Am doar burta, e singurul meu defect, nu is nici handicapat nici prost, doar am burtica”  (din cauza herniei de disc si a incapacitatii de a mai putea face sport sustinut)

Hai ca ma opresc, m-am descarcat, las acestea scrise aici pt ca sa imi eliberez mintea si sufletul si sa pot merge mai departe. Sper sa nu treaca iara 2 ani pana sa imi vina pofta de scris.

Gratian-Dinu B.

2 gânduri despre “Putin despre mine

Lasă un comentariu