Putin despre mine


„Nu esti nimic …DECAT ceea ce lasi in urma ta …!

Dupa ce am invatat sa merg putin pe bicicleta, ajutat de mama mea, am invatat sa si injur … Asta e, asa e cand traiesti pe la sat, pe la oras cu taranii …

Well, asta nu m-a determinat sa ma inchid in mine ci mai degraba sa imi expun cu putere mai mare opiniile, atunci cand cei mari nu ma intelegeau.
Gratian-Dinu Bolog
Dar la un moment dat am ajuns sa fiu si eu mare, am terminat repede cu scoala generala unde am urat matematica .. si am ajuns la Liceul Auto, unde nu din greseala tatal meu era cadru didactic :d.
Sub teama ca afla el de prostiile ce le fac m-am pus cu burta pe carte dar cu aceeasi scarba partiala de matematica .. (noroc ca am avut o profa faina 😉 Negru Viorica). Dupa o olimpiada nationala in care eram doxa de materie (Electromecanica) si la care am ocupat locul II , a urmat si faza cu BAC-ul … in care cea mai nashpa profa „imi plangea de mila” ca voi cadea BAC-ul din cauza ca eram prost la romana … =)) spre uimirea ei si a tuturora am luat cea mai mare nota din lic. la aceasta materie.

Drept dovada ca nu nota profesoarei reflecta cunostintele ci ceea ce stie elevul si nu zic asta pt ca nici la Facultatea de Mecanica unde aveam dreptul sa intru fara examen (avand locul 2 la o olimpiada nationala de profil) nu m-a fost usor sa intru, trebuia spaga ca ordinarul de rector libidinos sa imi confirme locul, pix ! am preferat decat sa dau 300 dolari spaga sa dau examen :)) am copiat pe rupte si am intrat printre primii =)) tzapa lor …

Well, ca sa ma mentin in linie cu colegii ce plateau pt absente si ca sa li se treaca nota ce o meritau de la examene in carnete, imi trebuiau si mie bani … asa ca am dat-o pe intrerupere de an, ca oricum la Mecatronica invatam despre constructia furnalului de fonta =)) in Europa mai era unu singur prapadit functionabil, in Germania :)) si pe cand acasa avea Windows Millenium, noi invatam cu Milenco Win 3.0 :)) asa era la MECANICA in 1999 …

Am trecut repede la subiectul scoala si spaga ca sa ramai sus dar am uitat de bicicleta … pai si la liceu participam la concursuri de biciclete, fiind angajat la Surmont Sport, PRIMUL MEU JOB :D.
Stiiind ce inseamna scoala pana la ora 14 si de la 14.30 strabatand in diagonala orasul (FREIDORF – TRAIAN) mai aveam sa muncesc pana la ora 18-19 …

Concursurile, job-urile, intrigile si invidiile au trecut repede pe langa mine si iata-ma azi, am 31 de ani, tari vazute, plictisit de ele, la care unii frustrati (se stiu ei) doar viseaza sa le vada barem si in poze, competitii castigate, pierdute, anulate si visate, cupe, medalii si trofee de am umplut un stelaj de 35 de metri lungime 🙂 pot spune mult despre ceea ce a insemnat pentru mine LUPTA, CA LUPTI PENTRU TINE !.

Simt, doresc si ma stradui ca orice fac, orice ramane in urma mea si pe orice lucru mi-am lasat semnatura sa fie un lucru / fapta de care sa fiu demn, sa pot privi oricand in urma cu mandrie (desi imi place sa ma uit numai inainte) si sa ma caracterizeze !

Mie imi place sportul, am facut : Tennis de camp, inot, ciclism de toate tipurile, box, volei si airsoft
Mie imi place arta, am invatat sa cant la : Ghitara si acordeon
Mie imi place sa gatesc : pizza (e cea mai buna din lume, daca nu crezi pe bune ca iti gatesc una si daca comentezi ceva iti bag si tava pe gat :)), nu de alta, dar ai fi prima persoana ce ar zice ca nu e buna )
Mie imi place sa creez : site-uri web (am peste 20 la activ in 3 ani), documentatii despre ce si cum poti face/folosi un aparat sau cum sa te pregatesti in domeniul sportului
Mie mi s-a acordat sansa sa conduc pana acum 3 cluburi sau cercuri sportive : Clubul de Cicloturism Timisoara (perioada de liceu), Clubul de Ciclism Tibiscus (perioada studentiei) , Clubul Sportiv GRATZU www.gratzu.ro (post graduate)
Mie mi s-a alaturat din anul 2010 cea mai draga fiinta, Andreea, o iubesc si atata, restul e treaba mea :)), iar anul din 6 August 2012 s-a nascut fiica noastra Annaiss Maria

Tu ce fel de om esti ?
(cam brusca incheierea) Trebuie sa te obisnuiesti, asa sunt eu, schimbator, spontan, direct si decis in ceea ce fac.

Gratian-Dinu B.

2 gânduri despre “Putin despre mine

Lasă un răspuns

